WELCOME TO CIK PASTEL BLOG.DROP A COMMENT.AND BE MY MEMBERS :)

Saturday 2 February 2013

CERMIN MAKAN SERI MUKA..nak bedak M.A.C!!!!

nak bedak M.A.C..tapi mak aku tak bagi aku guna make up sangat..coz usia masih muda..
orang tua2 cakap..kalau pakai alat solek..nanti muka cepat tua..aku tak nak tua..aku nak jadi muda..n lagi satu seram!!!mak aku cakap jangan tengok cermin lama2 nanti makan seri muka..so sejak dari hari tu aku tak berani tengok cermin coz aku takut cermin tu buat aku jadi tua...tapi sekarang terpaksa tengok cermin..nak betul2 kan tudung ke ape ke..tak naya ke pakai tudung terbalik ke..buat malu je..um pasal bedak pulak..1st time aku jatuh cinta dengan bedak ni coz sepupu aku makeupkan aku guna bedak ni..die macam meratakan  tona kulit..um muka aku berbalar2 coz berjemur mandi dekat sungai di kampung aku..bile pakai terus sekata..wow!memang nak tapi  lagi banyak tentangan dari banyak pihak..macam mak,ayah,makcik aku..n even ehem2 pon tak bagi pakai 
;(..sedih

terima kasih kerana membaca

No comments:

Post a Comment