WELCOME TO CIK PASTEL BLOG.DROP A COMMENT.AND BE MY MEMBERS :)

Saturday 2 February 2013

KEISTIMEWAAN HADA LABO..kepada yang muka berjerawat.cuba la baca article nie

<<<nak jadi macam ni?

assalamualaikum,korang mesti dah guna macam2 jenis pencuci muka.tapi ade yang tak berkesan kan???ehehe harini nak tulis pasal pencuci muke yang aku gune

..dulu 1st time aku gune krim st,haveline dengan pencuci safi ekstak timun..ntah la aku da lupa..1st time aku gune pencuci muke pon time darjah 6..humm elok je gune pencuci muke.jerawat tumbuh...menyesal gune!!!tapi kalau stop cuci muke lagi teruk.

then aku tukar guna clean and clear..suke pakai c&c coz die macam sejuk..selepas aku dapat kepercayaan guna c&c.aku guna pula spot gel die..pedih jugak gune..berhenti guna pencuci muke sekejap coz malas then hasilnya..jerawat hodoh timbul -,-

then aku guna garnier oil control.aku gune pon sebab aku tengok sepupu aku guna elok je muke die jadi bersih n smkin cerah..aku beli dalam dua botol.1 lagi buat stok..guna2 sampai habis 2 botol.hasilnya bole tahan la jerawat berkurangan..

then aku tukar lagi guna produk dari DAISO jenama SUMI..saje guna..kan DAISO tu barang dari jepun..mane tau bile gune produk uh muke jadi ala2 j-pop ke..mule2 pakai jerawat tumbuh nak mati..peh menangis dibuatnya..then aku rajin sikit cuci muke gune produk daiso+bedak sejuk time malam..muke oke la sikit..tapi tetap ade jerawqt tumbuh.

lastly,time aku tengok tv..aku tengok iklan hadolabo..macam elok je..jadi aku beli la..time beli tu mak aku ade la tegur2 sikit pasal harga dia.mula2 menyesal jugak.tapi dalam hati aku cakap,ape salahnya melabur untuk barang yang elok..tapi bile guna dalam masa sebulan muke aku jadi wow!!licin dan lembut..berkilat jadinya..tapi bukan kilat  minyak..tapi bekilat ala2 kpop la sikit(werkkhh)aku beli yang SUPER HYALURONIC ACID+WHITENING LOTION ARBUTIN HYDRATE &WHITEN..katanya lotion uh NO.1 di JEPUNbagi yang berminat nak beli.harga die..RM28.90+RM38.88=RM67.78...tak apela kalah membeli menang memakai..yedak??-,-

dah beli!!

ni moisturing face wash
nie whitening lotion

terima kasih kerana membaca


No comments:

Post a Comment